Přihlášení

Zapomenuté heslo

Komora záchranářů zdravotnických záchranných služeb České republiky

Zavádíme službu Feedbando – spokojenost pacientů je pro nás důležitá

03.06.2014

Zavádíme službu Feedbando – spokojenost pacientů je pro nás důležitá

 

Názor pacientů ZZS HMP zajímá

 

Výsledky práce Zdravotnické záchranné služby hlavního města Prahy dosahují světové úrovně. Nechceme ale usnout na vavřínech a laťku kvality bychom rádi posunuli ještě výš. Klíčovým předpokladem ke zlepšení a zkvalitnění našich poskytovaných služeb je znalost míry spokojenosti pacientů i případných podnětů ke zlepšení. Ke zjištění těchto informací jsme v minulosti využívali papírové dotazníky, e-maily nebo dopisy.

 

Od června letošního roku zavádíme novou formu sběru názorů pacientů prostřednictvím služby Feedbando. Pacient může velmi jednoduše sdělit svůj názor v elektronickém dotazníku, který je přístupný načtením QR kódu, nebo odesláním SMS zprávy na číslo 720 002 002. V první etapě budou QR a SMS kódy umístěny na všech sanitních vozech a na informačních letácích pro příbuzné pacientů.

Výhodou služby Feedbando je její rychlost, jednoduchost a flexibilita. V první fázi projektu budou respondenti odpovídat pouze na jednu otázku. Hodnocení známkou 1 – 5 nezabere více než 10 sekund a data máme k dispozici ihned. Kromě české, je připravena i varianta v anglickém jazyce. Veškerá hodnocení jsou anonymní a neveřejná. Přístup k těmto datům mají pouze někteří pracovníci pražské záchranky. Hodnotitel na sebe může poskytnout kontakt, ale ani v tom případě zaměstnanci záchranky nevědí, kdo píše. Pacienti proto nemusejí mít obavu poslat své hodnocení i v případě negativní zkušenosti.

V rámci internetové aplikace Feedbando je možné s hodnotitelem zahájit konverzaci. Pokud na sebe zanechá kontakt, dostane za čas strávený hodnocením poděkování a může získat i dárek. Spokojenost pacientů je pro nás důležitá.

tisková zpráva

 

Zdroj: Zdravotnická záchranná služba hl. m. Prahy

Komentáře k článku
  • Kryštof Reagovat 04.06.2014
    Hm, moc pěkný, velmi přínosný a pravdivý článek, hlavně ta pasáž ohledně anonymity a neveřejnosti.
    Každý sanitní vůz bude mít svůj jedinečný QR kód, takže "někteří" pracovníci pražské záchranky, budou ihned vědět, kdo a kdy zareagoval na poskytnutou PNP.
    Velice jednoduše se pak zjistí složení posádky + jméno pacienta a malér je na světě – mám na mysli zneužití!!! Na pacienta se třeba jen ušklíbnu a půjdu rovnou do ředitelny.
    V tomto případě striktně trvám na tom, aby se do všech dopravních prostředku ZZS nainstaloval „Big Brother ve FULL HD + THX sound recorder “
    Pak mi ten QR kód klidně našijte i zezadu na bundu a budu spokojený.

Copyright © Komora Záchranářů. Všechna práva vyhrazena.